Aby váš podnik vzkvétal

Asi každý podnikatel se někdy potkal s tím nepříjemným pocitem, kdy se zdá, že se jeho podnik pomalu ale jistě řítí do zkázy. Někdy zatím stojí však naprosté banality jako je třeba špatná obsluha nebo třeba i nedostačující reklama. A o té to totiž hlavně je. Samozřejmě je také na předních příčkách v pořadí i dobrá a slušná obsluha. To je základ. Zvolte si vždy takovou, která bude na první pohled příjemná – neznamená to, že vám musí v kavárně pobíhat miss léta a podobně, ale musí vypadat upraveně a se zájmem o to, aby se u vás zákazník cítil co možná nejlépe. Špatně vychovaná obsluha totiž často stojí za tím, že si lidé odnášejí poněkud negativní pocity z vašeho podniku a přitom se někdy stačí jenom trošičku usmát a být uvolnění. TO už je pak i trochu vaše práce z pozice šéfa provozu, aby se u vás vaši zaměstnanci cítili v klidu a mohli tak pozitivní energii šířit dál mezi lidi, kteří k vám přišli utrácet peníze.

trička

Co se té reklamy týká, tak je velmi dobré si nechat vyrobit nejrůznější informační cedule a letáčky, které pak můžete rozmístit po celém městě a jeho okolí a patřičně si zajistit to, že se k vám začnou hrnout lidi ze všech koutů země. Od věci však nejsou ani nějaká trička s logem vašeho podniku a sladěné jídelní lístky. Všechen reklamní textil se dá pořídit na několika webových stránkách anebo ve specializovaných prodejnách s tiskem a výrobou reklamních produktů.

reklamní trička

Samozřejmostí by měly být i dobře graficky zpracované vizitky, které si hosti mohou odnést s sebou a předat je svým známým, aby jim váš podnik doporučili. Jedině takhle se vaše restaurace či kavárna opět postaví na nohy. Nebojte se tedy pozvat k sobě na návštěvu i někoho s větším vlivem, kdo by o vás napsal nějakou stručnou recenzi a nalákal vám tím opět novou klientelu, která se opět skrze dobrou zkušenost bude šířit dál a dál a vy se brzy stanete jedním z nejvyhledávanějších míst v regionu.

Aby váš podnik vzkvétal
4 (80%)1

Mohlo by se vám líbit...